Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Honda CR-V

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pred sedemnajstimi leti je na ceste zapeljala prva generacija honde CR-V in po takojšnjih odzivih sodeč prijetno presenetila marsikaterega kupca. Ne s posebej zanimivo obliko in ne s posebej domiselno notranjostjo, ker so bile honde v tistem času znotraj precej enostavne, temveč s praktičnostjo, ugodno porabo goriva in zelo cestnimi voznimi lastnostmi.
Honda CR-V
Foto: Anže Jereb
8. 11. 2012 ob 14:31
Komentarjev: 0
video domača premiera - honda CR-V
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zadnje našteti lastnosti sta obdržali tudi obe naslednji generaciji, ker se kupci takšnih vozil vozijo praktično le po urejenih cestah. Ker pa je v tem času postala konkurenca huda in enako dobro vozna, je že tretja generacija, ki je kupce privabljala zadnja leta, postala zelo dobra na večini področij. Znotraj urejena in kakovostna, lahko pa tudi oborožena s kopico tehničnih dodatkov.

Sedaj je na slovenske ceste zapeljala nova generacija. Izdelujejo jo (kot tudi prejšnje) v Angliji, nanjo pa veliko stavijo. Doslej je namreč po svetu CR-V prepričal že več kot pet milijonov kupcev, podatek, na katerega so lahko pri Hondi še bolj ponosni, pa je dejstvo, da se pri nas še vedno vozi kar 94 odstotkov vseh vozil prve generacije tega modela. Kako se nova generacija razlikuje od prejšnje? Sedaj je avtomobil za tri centimetre nižji in celo pol centimetra krajši, vseeno pa znotraj nudi več prostora. V prtljažniku skoraj 150 litrov več, bolj prostorno odmerjen je tudi potniški prostor. V notranjosti ostaja znano in dobro sestavljeno okolje, ki od nekdaj navdušuje predvsem s praktičnostjo in uporabnostjo.

Nova oblika skrbi za nekoliko manjši zračni upor, podvozje naj bi bilo bolj čvrsto, a po nekaj kratkih kilometrih bistvenih razlik nisem opazil, prvič pa je na voljo tudi le sprednji pogon, a zgolj v kombinaciji z bencinskim motorjem. Štirikolesni seveda ostaja in je podoben kot prej – namenjen predvsem večji varnosti in boljšemu oprijemu, ne pa terenskim vragolijam. Neopazna razlika je električni vklop štirikolesnega pogona in ne več hidravlični, opazna pa samodejno vklopljen štirikolesni pogon pri vsakem speljevanju.

Motorja zaenkrat ostajata enaka, dvolitrskemu bencinskemu agregatu družbo dela še 2,2-litrski dizelski motor s 110 kilovati moči. Bencinar je dobil nekaj kilovatov več moči, predvsem pa oba porabita manj. Na račun aerodinamike, sistema start&stop in programa econ, ki spremeni motorne parametre.

Za kupce bo daleč najbolj privlačen dizelski agregat, kar 80 odstotkov naj bi jih poseglo po njem, drugo leto pa prihaja še 1,6-litrski dizelski motor, ponovno le v kombinaciji s sprednjim pogonom. Paketi opreme so štirje: comfort ponuja že večino potrebnega, a bo avtomobil bolj suveren pri bogatejših opremah, ki dodajo usnjen volan, dežni senzor, parkirne senzorje (elegance), usnjeno oblazinjenje, biksenonske žaromete (lifestyle), navigacijski sistem, panoramsko streho in še ostale stvari (executive).

Najcenejši bo CR-V z bencinskim motorjem, sprednjim pogonom in opremo comfort, takšen vas bo stal 22.990 EUR. V primeru, da bi želeli imeti enako kombinacijo s štirikolesnim pogonom, vas bo to stalo dodatne tri tisočake, najcenejša dizelska različica pa je lahko vaša za 28.490 EUR. Najbolje prodajan bo dizel z drugim paketom opreme elegance (29.990 EUR), najdražji CR-V pa vas bo stal skoraj deset tisočakov več.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |