Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi A3

Domača premiera

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Audi je leta 1996 z modelom A3 ustvaril temelj sodobnega kompaktnega razreda za petičnejše kupce. V svojem segmentu je kraljeval ves čas, odkar je naprodaj, tudi z drugo generacijo, ki je bila predstavljena leta 2003. Podobno ali celo bolje je na trgu novih vozil nastopal v Sloveniji, kjer se je zanj do danes odločilo že 6.200 kupcev.
Audi A3
Foto: Matej Mihinjač & Audi
14. 9. 2012 ob 19:15
Komentarjev: 0

Še lani je imel v svetu 13,9-odstotni tržni delež, v Sloveniji pa celo 16,4, zato bo tudi v prihodnosti igral novi model zelo pomembno vlogo. Tudi ponudba se je in se še bo temu primerno širila; že v Parizu bo predstavljen novi sportback, kasneje pričakujemo limuzino, verjetno tudi kabriolet in še kakšno presenečenje. Za Audi je na domačem trgu spodbuden tudi podatek, da je kljub 15,5-odstotnemu padcu trga novih vozil pri prestižnih znamkah ta padec le 7-odstotni in da je njihov tržni delež malce zrasel.

Novosti na povsem novem A3 resnici na ljubo sploh niso tako očitne na prvi pogled, kar priznavajo celo pri Audiju. Seveda so želeli ustvariti tudi na pogled privlačen avtomobil, vendar so se veliko bolj posvetili kvaliteti izdelave, kar lahko opazite po manjših režah med deli karoserije. Prav tako so kljub čvrstejši karoseriji uspeli zmanjšati maso avtomobila tudi do 80 kilogramov, kar je zelo pomembno za varčevanje z gorivom in boljšo vozno dinamiko. Nova platforma MQB (prečni modularni sistem), na kateri bo v prihodnjih letih po načrtih lastnika Volkswagna s trakov pripeljalo kar 24 milijonov vozil, pa omogoča še nadaljnje dodelave v smislu električnega in hibridnega pogona. Poleg tega Audi že razvija novo za avtomobile z vzdolžno vgrajenim motorjem, ki jo bodo predvidoma delili s Porschejem.

A3 pri dolžini ne odstopa od predhodnika, zato pa je previs čez kolesi spredaj precej krajši, medosna razdalja daljša, avto je po merah širši, skupaj z ogledali pa ožji, ker so jih namestili na 'ramenski' del vrat. Vsi motorji ustrezajo normam EU6, ponudba pa je kar pestra, saj obsega bencinski 1,4-litrski in 1,8-litrski agregat ter dizelska 1,6 TDI in 2,0 TDI, vsi skupaj z razponom moči od 90 (122) do 132 kW (180 KM). Posebej zanimiv je 1,4 TFSI, pri katerem se ob manjši obremenitvi izklapljata dva valja, da privarčujeta v povprečju 0,4 litra bencina na 100 km, sicer pa se ponudbi v kratkem pridružijo še osnovni 1,2 TSI, ki bo stal dobrih 20.000 evrov, osnovni 1,6 TDI s 66 kW (90 KM) in močnejši 2,0 TDI s 136 kW (185 KM).

Najbolj zanimivo pa je, da baje vse manj kupcev zanima, kakšen motor se vrti pod pokrovom spredaj, kakšno podvozje in krmilni mehanizem ima avtomobil, važno je, kaj vse omogoča serijska in dodatna oprema. Tu je Audi seveda tradicionalno zelo močan, saj ponuja večino dodatkov, ki se vozijo v njihovih najprestižnejših modelih, od serijskih novosti pa velja izpostaviti elektromehansko parkirno zavoro, sedem zračnih blazin (vključujoč kolensko), sistem start stop in radio, medtem ko so na armaturni plošči drastično zmanjšali število gumbov, da vse skupaj izgleda zelo pospravljeno in enostavno. Če si izberete multimedijski vmesnik MMI touch, zna slednji na velikem okroglem gumbu odčitati kar vašo pisavo, potem pa so tu še prilagodljivo podvozje, napredna navigacija z zemljevidi Google earth, zvočni sistem Bang&Olufsen in tako dalje.

Do konca leta naj bi pri nas prodali 50 novih audijev A3, čeprav se bo po svetu še naprej prodajal in celo proizvajal stari model. Za domače kupce pa so seveda najpomembnejše cene, ki si jih lahko ogledate spodaj; kot zanimivost, prvih 30 kupcev bo dobilo poseben bonus – pri 1,4 TFSI 1.500 EUR, pri 2,0 TDI 2.000 EUR, ali pa poseben paket komfort za 1.900 EUR v vrednosti 3.085 EUR. In če primerjamo novega s starim; cena je kljub boljši in sodobnejši opremi enaka, v primerjavi z MB A in BMW serije 1 pa je ravno med obema.

nekatere cene audija A3:

A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) attraction - 22.170 EUR
A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) ambition - 24.230 EUR
A3 1,4 TFSI (90 kW, 122 KM) ambiente - 24.230 EUR
A3 1,4 TFSI (103 kW, 140 KM) attraction - 24.180 EUR
A3 1,8 TFSI (132 kW, 180 KM) attraction - 26.550 EUR
A3 1,8 TFSI quattro (132 kW, 180 KM) attraction - 31.610 EUR
A3 1,6 TDI (77 kW, 105 KM) attraction - 22.270 EUR
A3 2,0 TDI (110 kW, 150 KM) attraction - 25.770 EUR
A3 2,0 TDI quattro (110 kW, 150 KM) attraction - 30.300 EUR
A3 2,0 TDI quattro (110 kW, 150 KM) ambition - 32.370 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Rote80
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |