Ford focus 1.0 EcoBoost
Domača premiera


Slovenskemu trgu so predstavili 1,0-litrski trivaljnik. Nič takšnega, če ne bi imel turbinskega puhala in uspel razviti kar 74 oz. 92 kilovatov moči ob porabah 4,8 oz. 5,0 litra vedno dražjega bencina na sto kilometrov. Z uporabo turbopuhala na takšnem motorju so uspeli združiti dve strani. Kupce bencinskih agregatov, ki preferirajo uglajeno delovanje motorja in voljo do vrtenja, in kupce dizelskih, ki cenijo zadosten navor v nizkih vrtljajih in seveda majhno porabo. V največji dosežek jim gre pripisati tudi inovativnost pri umirjanju teka trivaljnega motorja. Takšni ne tečejo tako mirno kot štiri in več-valjne različice in namesto da bi za uravnovesenje tresljajev uporabili protiuteži, ki bi posledično povečale maso in povečale porabo, so »preprosto« iz ravnovesja postavili vztrajnik in glavno gred. Motor je tako umirjen, brez odvečnih kilogramov.
Cena osnovne različice s tem 74-kilovatnim motorjem je popolnoma enaka ceni štirivaljnika, ki proizvede enako moči: 13.370 €. S tem tudi upravičujejo letošnje prodajne cilje slovenskega službenega avta leta, ki so zastavljeni na številko štiristotih vozil, delež trivaljnih motorjev ecoboost pa naj bi bil kar 33 %. Isti motor lahko pričakujemo do konca leta še v novem B-maxu in fiesti, prihodnje leto pa bo poganjal tudi mondea.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - volkswagen ID.3 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 domača premiera - peugeot 208 | 12 | 13 domača premiera - land rover defender | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 domača premiera - renault ZOE | 19 domača premiera - nissan juke | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen polo | 173 |
fiat 500 | 172 |
volkswagen golf | 166 |
renault clio | 150 |
nissan qashqai | 143 |
Podatki veljajo za november 2019
Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

















