ford S-max
V prvi vrsti si bosta enoprostorca odslej vizualno bolj različna, saj sta oba prejela malo večjo in drugačno masko, ki bo pri večjem galaxy na voljo z dodatki iz kroma. S-max ostaja vizualno bolj športen, tudi zavoljo posebnega novega odbijača, ki je sicer nov tudi pri večjem galaxy, vendar je pri slednjem spet nekaj kroma. V notranjosti bosta poslej pri opremi trend in titanium spredaj na voljo nova sedeža, ki ju bo mogoče nastavljati v 18 smereh, poleg tega pa imata certifikat nemške zdravstvene organizacije za varovanje hrbtenice – AGR. Drugo in tretjo vrsto sedežev bo še vedno mogoče prevrniti ob pritisku gumba, pri modelu galaxy pa se bosta skrajna sedeža ob pomoči elektrike lahko tudi dvignila.
ford galaxy
Odslej bo na voljo še več zabavne tehnologije, med drugim dostopna točka wifi, ki omogoča, da se na splet poveže do 10 naprav naenkrat. Mobilna aplikacija FordPass bo kriva za možnost iskanja vozila, preverjanje stanja vozila (količina goriva, življenjska doba motornega olja, …) ter odklepanja in zaklepanja na daljavo. Seveda ne manjka niti sistem za samodejno zaviranje v sili, ki prepoznava pešce in vozila, kot poprej pa bo 2,0-litrski turbobencinski stroj dal na voljo 110 kW (150 KM), 140 kW (190 KM) ali 180 kW (240 KM) moči.
Ne spreglej:
test ford S-max 2.0 ecoblue ST-line
test ford galaxy 2.0 TDCi powershift titanium