Največji model v ponudbi Bavarcev pri nas stane vsaj 99.500 evrov, zato so študentom za zanimiv projekt namenili kar prototip modela X7, ki so ga uporabljali za testiranja pred začetkom prodaje. Slednjemu so najprej odstranili zadnji del kabine in ga nadomestili s tovornim delom, ki so ga opremili s tikovino in ogljikovimi vlakni. Ker so koncept pokazali na BMWjevem vsakoletnem motorističnem srečanju, je logično, da so namestili še pritrditvene kavlje, na katere je mogoče pričvrstiti motorno kolo, na primer F 850 GS touring. Zaradi manjkajočih karoserijskih delov so streho ojačali s plastiko ojačano s karbonskimi vlakni, enako so storili z zadnjimi vrati in vrati tovornega prostora, v katerega je mogoče naložiti predmete dolge do 140 centimetrov, oziroma 200, če so vrata odprta. Kljub temu je X7 pick-up od klasičnega X7 lažji za 200 kilogramov.
Za premikanje skrbi 3,0-litrski bencinski šestvaljnik z močjo 250 kW (340 KM) in 450 Nm navora, moč pa se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa kolesa. Čeprav uradnih podatkov ni, lahko prototip do 100 km/h gotovo pospeši prej kot v 6,1 sekunde, kolikor za enako nalogo potrebuje X7 xDrive40i, Bavarci pa zaenkrat nimajo nobenih načrtov, da bi takšen poltovornjak začeli dejansko proizvajati.
Ne spreglej:
mednarodna premiera BMW X7 & BMW 7