Nissanovi raziskovalci so ugotovili, da večino kombijev za dostavo sladoleda, predvsem tiste starejše, poganjajo dizelski motorji. Slednji morajo proizvajati tudi elektriko za hladilnike v kombijih, kar pomeni da mora motor biti zagnan tudi med mirovanjem vozila, kar pomeni izpust škodljivih plinov, ki v prvi fazi napadejo ravno strastne ljubitelje sladoleda. Posledično so se odločili, da na osnovi električnega e-NV200 naredijo koncept kombija za dostavo sladoleda, ki uporablja kombinacijo delno odsluženih baterijskih sklopov in solarne celice za generiranje energije. Tako za energijo hladilnikov skrbi Nissanov energijski program ROAM, ki baterijam, ki niso več primerne za uporabo v električnih avtomobilih, podaljša življenje, saj jih uporabijo kot velike prenosne baterije. V večini primerov gre za baterije iz prve generacije Nissanovih električnih vozil.
Koncept e-NV200 uporablja dve ROAM enoti, ki skupno sprejmeta do 1,4 kWh elektrike, na klasični domači vtičnici pa sta lahko polni v eni uri. Še boljše je, ker ju lahko polnijo kar sončne celice na strehi vozila, ki baterijska sklopa napolnijo, odvisno od količine sonca, v dveh do štirih urah. Druga dobra stvar pa je možnost, da se avtomobil med ustavitvijo prodaje sladoleda priključi na električno omrežje in baterijska sklopa hranita elektriko, ki jo po potrebi nato vrneta v omrežje in pomagata uravnotežiti potrebe po energiji, posledično pa se na ta način za lastnika generira dodaten denar. Za premikanje po drugi strani skrbi elektromotor z močjo 80 kW (109 KM), ki moč dobiva iz litij-ionskega baterijskega sklopa kapacitete 40 kWh, kar je dovolj za 200 kombinirano prevoženih kilometrov, oziroma 300 po mestu (WLTP). Baterija se na zmogljivejši hišni polnilnici z močjo 7 kW napolni v dobrih sedmih urah.