Novi flying spur je ohranil enake proporce. Kljub temu da so mu medosje raztegnili za 13 centimetrov, je dolžina ostala praktično nespremenjena. V novi generaciji so oblikovalci izdelali bolj mišičasto obliko z nižjo streho, ki se hitreje spušča proti zadku. Največ sprememb je v bistvu na obrazu avtomobila, kjer so dnevne luči postavili na skrajna robova avtomobila, ornament na vrhu maske pa se po novem lahko skrije v drobovje, da ga nepridipravi ne morejo ukrasti. V osnovi novinca se skriva platforma MSB, ki podlaga tudi porsche panamera, zaradi večje uporabe aluminija pa je flying spur do 40 kilogramov lažji od predhodnika. Seveda se novosti tukaj ne končajo, saj so dodobra predelali podvozje in zračno vzmetenje, dodali štirikolesno krmiljenje in aktivne blažilnike, ki še bistveno bolj občutno spremenijo udobje vožnje glede na izbrani program. Še več, aktivni izpušni sistem lahko rohni, ko vozite sami, ali tiho puha, ko se pustite peljati, na izjemno dolgem seznamu dodatne opreme in varnostih sistemov pa lahko najdete tudi kamero za nočno gledanje in projekcijski prikazovalnik.
Notranjost bo kakopak prekipevala od prestiža in ročno izdelanih dodatkov. Posebnost je gotovo armaturna plošča s tristopenjsko vrtljivo površino, ki enkrat razkrije 12,3-palčni zaslon na dotik, trio analognih merilnikov (zunanja temperatura, ura, kompas) ali prazno površino, ki je enaka preostali armaturni plošči. Potnikom zadaj so inženirji namenili snemljivi zaslon na dotik, preko katerega je mogoče upravljati klimatsko napravo, masažna sedeža in senčila. Petičnežem bo gotovo všeč zvočni sistem s 16 zvočniki Bang & Olufsen z močjo 1.500 vatov oziroma 19 zvočnikov sistema Naim z močjo 2.200 vatov z vgrajenimi aktivnimi basi v sprednjih sedežih. Poleg tega je na voljo 15 različnih barv usnja in sedem različnih lesenih furnirjev, preko programa personalizacije Mulliner pa bo na voljo praktično vse, kar si bo kupec zaželel.
Za premikanje tokrat skrbi 6,0-litrski turbobencinski motor W12, ki proizvede 467 kW (635 KM) moči in 900 Nm navora, ki moč preko osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika prenaša na vsa kolesa, zato se lahko do 100 km/h izstreli v 3,8 sekunde in doseže hitrost 333 km/h. Svoje naročilo boste lahko oddali jeseni in novi bentley flying spur v garaži pričakali prihodnjo pomlad, ko bo vaša denarnica lažja za vsaj 210 tisočakov.