Pri Renaultu si ob prodaji modelov captur manejo roke, saj so samo lani prodali 232.722 primerkov. Kljub temu pa vse več kupcev razmišlja o nekonvencionalnih pogonskih sklopih, zaradi česar so se odgovorni odločili, da bo novi captur na voljo tudi kot priključni hibrid. Tehnologijo so razvili v zvezi Renault-Nissan-Mitsubishi, zato je jasno, da bosta enako prejela novi nissan qashqai in novi clio, ki ga bomo videli že marca v Ženevi, vendar samo kot klasični hibrid. Captur pa bo v novi podobi zelo spominjal na brata, ki je manj oddaljen od tal, kar pomeni, da bo zelo podoben aktualnemu modelu megane, od strani pa bo evolucijsko sicer predelan, vendar bo še vedno ohranjal priljubljeno obliko. Vpliv večjega brata megane bo viden tudi v notranjosti, kjer bodo najbolje založeni primerki premogli ogromen zaslon multimedijskega sistema. Pričakujemo še več prostora v notranosti, ker bodo aktualno platformo malenkost raztegnili, zaradi česar bo captur tudi malenkost daljši (kot je že aktualna različica na izbranih tržiščih). Seveda bodo na voljo najnovejše varnostne tehnologije, Nissan pa bo posodil sistem 'propilot', ki bo zagotovil določeno mero samodejne vožnje.
Sam pogonski sklop bosta sestavljala 1,6-litrski bencinski motor in elektromotor zaenkrat neznane moči, energija pa bo shranjena v baterijskem sklopu s kapaciteto 9,8 kWh. Takšen captur bo po napovedih samo na elektriko lahko prevozil do 50 kilometrov, po potrebi pa bo elektromotor klasičnemu pomagal pri polni obremenitvi. Poleg hibridnega pogonskega sklopa bosta na voljo tudi 1,3-litrski turbobencinski mlin in 0,9-litrski turbobencinski mlinček, takisto 1,5-litrski turbodizel.
Ne spreglej:
test renault captur dCi 110 energy outdoor
test renault captur dCi 90 helly hansen
test renault captur dCi 90 dynamique energy
test renault captur TCe 120 expression EDC