Oblika avtomobila je precej običajna, saj so tako želeli kupci. Kakopak ima nekaj svojevrstnih dodatkov e-tron, med katerimi izstopa odsotnost klasičnih zunanjih vzvratnih ogledal, ki sta ju zamenjali kameri. Na vsaki premi je po en elektromotor, skupno pa lahko proizvedeta tudi do 300 kW (407 KM) sistemske moči, ki je popolnoma na voljo 10 sekund. Kljub temu, da bo avtomobil tehtal več kot dve toni, bo lahko e-tron z mesta do 100 km/h pospešil v slabih šestih sekundah in osvojil hitrost 200 km/h. Poleg tega bo lahko prevozil daljše razdalje, saj je na minulem testu WLTP z lahkoto prevozil do 400 kilometrov. Verjetno tudi zaradi številnih naprednih sistemov, med drugimi takšnim, ki se sam odloči, če je bolje zavirati z zavorami ali z elektromotorjema, ko se pritisne stopalka za zaviranje.
Zaradi kompatibilnosti s hitrim polnilnikom z močjo 150 kW bo na hitri polnilnici e-tron napolnil do 80 odstotkov baterije v pol ure, vratca za polnjenje pa ne bodo samo na voznikovi strani, pač pa ob doplačilu tudi na sovoznikovi, kjer bo mogoče polnjenje preko dvosmernega toka. Prostora je za pet potnikov, pod pokrovom motorja spredaj je 60-litrska vodoodporna komora, tako da je skupnega prostora za prtljago 660 litrov. Kabina je zelo podobna modelom A6, A6 in A8, vsak primerek bo imel digitalne merilnike in v vrata vgrajen zaslon, na katerem se bo prikazovala slika zunanjih kamer. V Nemčiji bo vstopni e-tron stal 79.900 EUR.