Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Boste januarja prevzeli novega člana družine?

Škoda karoq

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Pri Škodi so se že pred časom odločili, da se bo model yeti upokojil in da ga bo nadomestil križanec z novim imenom. Novi karoq so svetu predstavili včeraj, na cestah pa se bo pojavil že januarja prihodnje leto.
Boste januarja prevzeli novega člana družine?
Foto: Škoda
19. 5. 2017 ob 5:00
Komentarjev: 0

Novi karoq je tudi večji od modela yeti, saj je dolg 4.382 milimetrov in širok 1.841, kar pomeni, da je daljši za 16 in širši za skoraj 5 centimetrov. Prav tako ima za 26 centimetrov daljše medosje, ki v primeru pogona na sprednji kolesi meri 2.638 milimetrov, v primeru štirikolesnega pogona pa 2.630. Zakaj je to zanimivo? Ker so mere skoraj identične tistim, ki jih premore novi seat ateca, kar pa ni nobeno presenečenje, glede na to da sta oba narejena na platformi skupine Volkswagen – MQB. To je seveda tudi najbolj poceni, zato je jasno, da bo mogoče najti še kakšno podobnost z drugimi avtomobili skupine. Seveda pa se že od daleč vidijo linije Škodinih oblikovalcev, ki so naredili posebno masko in tudi edinstvene luči zadaj, zaradi katerih se bo karoq razlikoval od ostalih. V osnovi bo karoq premogel 16-palčna platišča, na seznamu dodatne opreme pa bodo platišča velikosti 17, 18 in 19 palcev.

Za pogon novinca bo skrbela paleta že znanih motorjev, sprva  pa jih bo na voljo 5. Vstopni model bo opremljen z 1,0-litrskim turbobencinskim trivaljnikom, ki proizvede 85 kW (115 KM) moči in 175 Nm navora, za zmogljivejši 1,5-litrski prisilno polnjen štirivaljnik, ki proizvede 110 kW (150 KM) in 250 Nm navora, pa bo potrebno doplačati. Za ljubitelje dizlov so seveda pripravili 1,6-litrski TDI, ki premore 85 kW (115 KM) moči in 250 Nm navora, na voljo pa bo tudi zmogljivejši 2,0-litrski TDI z močjo 110 kW (150 KM) in 340 Nm navora. S štirikolesnim pogonom in sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DSG pa bo na voljo samo 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik z močjo 171 kW (230 KM) in 400 Nm navora. Ta bo lahko karoq do stotice pognal v samo 7,8 sekunde, pospeševati pa bo prenehal pri hitrosti 210 km/h. Karoq bo imel še elektro-hidravlično vzmetenje, s katerim bo mogoče upravljati preko različnih programov vožnje, isto bo mogoče naročiti tudi pri modelih s štirikolesnim pogonom, ki bodo imeli še programe za terensko vožnjo. Tam bodo pomagali sistem proti preprečevanju zdrsa koles, elektronska zapora diferenciala, ob doplačilu pa tudi več zaščite podvozja.

V notranjosti bo zadnja različica kabine s štirimi vertikalnimi zračniki in osrednjim zaslonom multimedijskega zaslona na vrhu armaturne plošče. Zaradi povečanega medosja v primerjavi z modelom yeti je pričakovati več prostora predvsem za potnike zadaj pa tudi v prtljažnik bo mogoče spraviti več prtljage, do 521 litrov. Volumen bo s prevračanjem sedežev mogoče povečati na 1.630 litrov. Na seznamu doplačil bo še sistem za posebno premikanje zadnji sedežev (varioflex), s katerim bo mogoče individualno pomikati vsakega od treh sedežev zadaj ali vse naenkrat. Tudi tako bo mogoče povečati ali zmanjšati volumen prtljažnika, in sicer od 421 do 588 litrov.

Na voljo bo več različno velikih zaslonov multimedijskega zaslona. Vstopni bo 6,5-palčni na dotik, ki bo premogel tudi sprejemnik za digitalne radijske postaje in povezavo bluetooth. Večji 8,0-palčni bo imel večjo ločljivost in možnost povezovanja pametnih naprav preko sistemov android auto in apple carplay, kar bo pri manjšem zaslonu potrebno doplačati. Največji zaslon bo v diagonalo meril 9,2 palcev in bo na voljo s pogonom za predvajanje DVD-jev in CD-jev, obenem pa bo na voljo tudi 64 GB notranjega polnilnika za shranjevanje glasbe in fotografij. Seveda ne bo manjkal niti modul LTE za hitri dostop do interneta, obenem pa bo na voljo tudi prepoznavanje kretenj – prvič v kateremkoli avtomobilu družine Škoda.

Karoq bo tudi prvi čeh, ki bo imel digitalne merilnike, tako kot novi volkswagen golf in številni drugi dražji avtomobili skupine Volkswagen, na njem pa bo mogoče spreminjati prikaz vozniku potrebnih informacij. Med ostalimi in večinoma doplačljivimi novostmi je LED-osvetlitev notranjosti, ki bo na voljo v 10 različnih barvah, osvetlitev prostora pod vrati, LED-žarometa spredaj in električni prtljažnik z možnostjo brezstičnega odpiranja. Za več varnosti bo skrbel sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, opozorilnik pred prečnim prometom zadaj, sistem za ohranjevanje voznega pasu in tudi za prepoznavanje prometnih znakov.

Že takoj je znano, da bosta kmalu po prihodu na voljo še različici sportline in scout, obstaja pa celo možnost, da bi karoq dobil zmogljivejšo izvedbo vRS. Verjetno bo karoq tudi priključni hibrid, vendar je vse odvisno od povpraševanja in prodaje. Novi karoq bo mogoče naročiti že jeseni za najmanj 20.000 evrov. Prvi bodo v garaže lastnikov zapeljali januarja.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |