Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Pariška premiera evropske različice

Suzuki ignis

Avtor prispevka: Marko Miklavc
V Parizu, kjer se trenutno odvija letošnji avtomobilski salon, se je publiki prvič predstavila serijska evropska različica malega Suzukijevega avtomobila, ki je japonskim kupcem na voljo že nekaj časa.
Pariška premiera evropske različice
Foto: Suzuki
4. 10. 2016 ob 9:00
Komentarjev: 0

Pričetek evropske prodaje novega ignisa je predviden v naslednjem januarju. Od leta 2000 do leta 2008 so Japonci izdelovali model ignis, ki je po zaslugi že tedaj uporabljene 'crossover' filozofije pritegnil pozornost številnih kupcev. Sedaj se je ignis vrnil v Evropo, čeprav v pomanjšani izdaji, ker so Japonci v Parizu pokazali evropsko serijsko različico tega modela, ki je istočasno tudi globalna različica modela, ki na domačem japonskem tržišču nagovarja predvsem kupce majhnih  'kei-car' avtomobilov, ki jim je vseeno za trenutne modne SUV smernice.

Ostalim kupcem po svetu, ki prisegajo na modne SUV smernice, so ponudili ignisa, ki je po zaslugi že klasičnih SUV dodatkov (strešne sani in dodatne obrobe zunanjih karoserijskih blatnikov) oblikovan v bolj pustolovskem stilu. S tem dejanjem želijo Japonci ta avtomobil približati segmentu avtomobilskih križancev, ker je ignis oborožen tudi s primerno (180 mm) karoserijsko odmaknjenostjo od vozne podlage ter tudi (ob doplačilu) stalnim štirikolesnim pogonom. V primeru japonske in globalne serijske različice (masa avtomobila, pripravljenega na vožnjo (4WD): 855 (905 kg)) so uporabili že znani hišni 1,2-litrski bencinski štirivaljni motor (K12C DualJet VVT) v povezavi s tehnologijo blagih hibridov, ki ji pri tej znamki pravijo SHVS (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki).

Del te tehnologije je integrirani zaganjač-generator, shranjene litij-ionske baterije na krovu malega suzukija pa omogočajo tudi uporabo regenerativno pridobljene zavorne energije. Vgrajeni pogonski sklop lahko mobilizira 66 kW (90 KM) pri 6000 vrtljajih v minuti ter 120 Nm motornega navora pri 4400 vrtljajih v minuti. Poleg tega bo imel voznik na razpolago še približno 3 'konje' in 50 Nm motornega navora, ki jih bo zagotovil vgrajeni elektromotor. Za pretikanje je na Japonskem vedno zadolžen samodejni CVT menjalnik, Evropejci bodo deležni serijske vgradnje ročnega 5-stopenjskega menjalnika, ki ga bodo ob doplačilu nadomestili s 5-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Japonci obljubljajo kupcem skromno povprečno porabo goriva, ker naj bi 2WD različica ob premagovanju stotih kilometrov v povprečju popila samo 4,6 litra goriva, 4WD različica bi ob tem popila dodatnih 0,4 litra goriva. Ignis bo zelo živahen malček, ker bo pospeševanje od 0-100 km/h zaključeno že v 12,2 sekunde (11,9 v primeru 4WD različice), poleg tega bo uporabnikom ponujal povsem solidno končno hitrost (2WD: 170 km/h, 4WD: 165 km/h).

V primeru tega majhnega avtomobila, ki s svojimi kompaktnimi zunanjimi merami (dolžina: 3700 mm, širina (globalna različica): 1660 (1690) mm, višina: 1595 mm, medosna razdalja: 2435 mm, obračalni krog 4,7 metra, pnevmatike: 175/65 R15 ali 175/60 R16), zelo dobro odraža bogato tradicijo izdelave majhnih 'kei-car' avtomobilov pri tej znamki, so se Japonci odločili za oblikovno zmes preteklosti in sedanjosti, ker je ignisov kombilimuzinski zadek oblikovan v stilu 'fastback' kupejev iz druge generacije modela fronte (LC10W), čeprav ne premore tako poševno nameščenega zadnjega kabinskega stekla kot dvovratni kupe iz sredine sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Nekaj oblikovnih detajlov je prispevala tudi prva generacija modela cervo. Zadek novega Suzukijevega malčka ponuja različen prtljažni volumen, ker bodo kupci običajno gnanega ignisa v tem primeru na boljšem. 2WD različica ponuja 267-litrski prtljažnik, medtem ko se bodo morali kupci 4WD različice zadovoljiti z nekoliko manjšim prtljažnikom (227 litrov) v osnovni 5-sedežni konfiguraciji. Podobno je tudi v primeru podrte zadnje sedežne klopi (1100 - 1086 litrov).

Z vgrajeno sodobno komfortno in varnostno opremo bo novi ignis lahko navdušil tudi ljubitelje naprednih varnostnih IT tehnologij, ker bo serijsko opremljen tudi s sistemom kot je LDWF (Lane departure warning function), ki deluje nad 60 km/h. Ignis bo opremljen tudi s sistemom DCBS (Dual Camera Brake Support) ter sistemom, ki zazna utrujenost voznika (Weaving alert function). Vgrajeni 'Infotainment' bo lahko 'prežvečil' tudi vsebino SD kartic in omogočil uporabo aplikacij kot so Android Auto, Apple CarPlay in MirrorLink. Edina prava neznanka ostajajo prodajne cene, verjetno jih bodo razkrili šele ob prihodu novega ignisa v prodajne salone.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 9. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |