Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Drzni novi peugeot

Peugeot 3008

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Peugeot je danes razkril novi model 3008, ki se bo po robu postavil nissanu qashqai in podobnim križancem, ko bo jeseni zapeljal na ceste. Prvič ga bomo uradno lahko pregledali na pariškem avtomobilskem salonu.
Drzni novi peugeot
Foto: Peugeot
23. 5. 2016 ob 14:00
Komentarjev: 0

Naša predvidevanja so se izkazala za resnična, saj je peugeot 3008 iz malo dvignjenega enoprostornika postal čistokrvni križanec, ki ga bomo na naših cestah lahko videli že zgodaj prihodnje leto. Narejen je na novi platformi EMP2, zaradi katere je približno 100 kilogramov lažji od predhodnika, posledično pa bo od slednjega tudi bolj ekonomičen. Tudi zrasel je malo, saj meri v dolžino 4,5 metra, širok in visok pa je 1,8 oziroma 1,6 metra. Posledično bo več prostora za potnike, v prtljažnik pa bo mogoče spraviti kar 90 litrov več prtljage, skupno 520 litrov. Od modela, ki za zamenjuje, je še bolj oddaljen od tal in ima daljši pokrov motorja, obenem pa z zaščitno plastiko daje vtis, da se lahko kosa z najhujšim terenom. Seveda bo to daleč od resnice, saj bodo kupci še vedno najraje posegli po spredaj gnani različici, v bistvu bodo primorani, saj štirikolesnega pogona ne bo. Bosta pa po drugi strani cestišče osvetljevala LED žarometa in tudi notranjost bo nekaj posebnega.

Predvsem bo marsikdo navdušen nad manjšim volanom, ki bo drugačen od tistega v 208 in 308, tako da bo voznik lahko lažje videl na merilnike, ki se bodo lahko prikazovali tudi na 12,3-palčnem zaslonu visoke resolucije, ki bo lahko prikazoval tudi navigacijske karte, multimedijske in ostale informacije. Vsekakor pa ne bodo pri vstopnih modelih na voljo dobri stari analogni merilniki, temveč bodo vse različice, tudi vstopne, prejele digitalne merilnike. Poleg tega bodo vse različice na sredini armaturne plošče imele 8-palčni zaslon na dotik, pod katerim so gumbi za upravljanje z multimedijskim in ostalimi sistemi.

Za motorizacijo bosta skrbela po dva bencinska in dizelska agregata. Na čistejši strani bosta privabljala kupce 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik, ki bo proizvedel 96 kW (130 KM) in ga že dobro poznamo, spet pa bo lahko spojen s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom. Slednji pa bo izključno na voljo z zmogljivejšim 1,6-litrskim turbo mlinom, ki bo na sprednji kolesi pošiljal 121 kW (165 KM). Turbodizelski stroj s prostornino 1,6-litra bo proizvedel 74 kW (100 KM) ali 88 kW (120 KM) moči in bo na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom (šibkejši bo prejel ročni menjalnik s petimi stopnjami), zmogljivejši prisilno polnjen dizel prostornine 2,0-litra pa bo proizvedel 110 kW (150 KM) ali 132 kW (180 KM) in bo na voljo z obema šeststopenjskima menjalnikoma. Hibrid oziroma električna različica na začetku ne bosta na voljo, bo pa leta 2019 na voljo priključni hibrid.

Križanci se radi hvalijo s svojimi terenskimi sposobnostmi, čeprav jih ob koncu dneva večinoma nimajo. Kljub temu bo 3008 opremljen s sistemom grip control, s katerim bi se naj lažje zoprstavljal snegu, pestu in blatu, čeprav smo že v preteklosti ugotovili, da ni ne vem kaj, saj le malo pomaga, da se kolesi spredaj ne zavrtita v prazno, če ste na kakšni bolj zahtevni podlagi. Pa še na voljo je samo s serijskimi pnevmatikami M+S. Po drugi strani pa bo na voljo tudi sistem za počasno spuščanje po klancih, kar bi kdaj pa kdaj lahko prišlo prav. Za vse željne dodatne opreme bo 3008 ponujal tudi sedeže s funkcijo masaže, panoramsko streho in boljši zvočni sistem, obenem pa bodo obvolanske ročice še vedno vse spominjale na dobre stare čase, saj so nespremenjene še iz časov modela 307, ki je na ceste zapeljal leta 2001.

Seveda pa se je od takrat znatno povečal varnostni paket, tako bo 3008 lahko v mestih zaviral sam, samodejno ohranjal vozni pas, opozarjal voznika, če ta ne bo zbran in samodejno prilagajal svetlobni snop za čim boljše osvetljevanje cestišča. Na voljo bo še sistem prepoznavanja znakov in opozorilnik na vozila v mrtvem kotu, tudi kamere, ki bodo tvorile 360-stopinjski pregled okoli vozila, za lažje parkiranje in aktivni tempomat, ki ga bo s klikom na gumb verjetno mogoče preklopiti na pasivni tempomat, kot je to že zdaj mogoče v modelu 308.

Cene zaenkrat še niso znane, vendar bo zaradi konkurence gotovo stal manj kot 19.000 evrov, saj lahko za ta denar dobite tudi renaulta kadjar, je pa nissan qashqai za dobrega tisočaka dražji. V vsakem primeru bomo na začetek prodaje morali počakati, saj bo stekla takoj po pariškem avtomobilskem salonu.

Ne spreglejte:
test peugeot 3008 1.2 e-THP 130 allure
test peugeot 3008 1.6 HDi 115 style II
test peugeot 3008 hybrid4
test peugeot 3008 1.6 THP 156 premium

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |