Fiata tipo so tokrat v petvratni izvedenki ujeli med intenzivnim zimskim testiranjem na severu švedske. Kombilimuzina bo seveda malenkost krajša od limuzine, tako da bo prtljažnik manjši od 520 litrov, pričakujemo pa, da se bodo zadnji sedeži poklopili v razmerju 60:40. V notranjosti bo enak nabor opreme pri vseh različicah, kar pomeni, da bo na voljo tudi 5-palčni zaslon na dotik, v drobovju katerega bo gnezdil multimedijski sistem Uconnect z navigacijsko napravo Tom Tom, številne možnosti povezovanja z napravami, vhodi USB in AUX, kamera za parkiranje zadaj, predvsem pa bo veliko prostora zaradi 2,64 metra dolge medosne razdalje.
Za pogon bodo skrbeli štirje motorji, po dva dizelska in bencinska. Slednja bosta imela prostornini 1,4 in 1,6-litra, na voljo pa bo 70 kW (95 KM) oziroma 81 kW (110 KM) moči. Oba bosta spojena s šeststopenjskim menjalnikom, le da bo imel zmogljivejši samodejni. Petstopenjski ročni menjalnik bo na voljo pri 1,3-litrskem turbodizelskem mlinčku z močjo 70 kW (95 KM), 1,6-litrski pa bo proizvedel 88 kW (120 KM) moči in 320 Nm navora. Če bo novi tipo ponovil uspeh prve generacije, ki je med letoma 1988 in 1995 navdušila skoraj 2 milijona kupcev, je težko napovedati, saj je boj v razredu C, kjer domujejo tudi ford focus, volkswagen golf in renault megane, zelo hud. V vsakem primeru bomo morali počakati še vsaj nekaj mesecev, preden ga bomo lahko videli od blizu. Limuzinski fiat aegea je sicer v Turčiji na voljo za najmanj 16.170 evrov, za dizelski model pa je treba odšteti vsaj 19.572 evrov.