Slovenija je zelo razgibana dežela in ni težko najti naravnih znamenitosti. V Podpeči, ki je čisto blizu vasi Črnotiče, je zanimiva jama Grad, naprej pa slap pri Trebešah. 17 metrov je visok in s tem najvišji slap v Slovenski Istri. Če ga boste obiskali ob pravem času, ko je prejšnje dni padlo kaj dežja, bo lepo vodnat, pozimi pa baje rad zamrzne in potem vse skupaj še bolj lepo izgleda.
Na tem (po površini) relativno majhnem področju je naravnih znamenitosti še kar nekaj, recimo Kraški rob pa pod njim izvir Rižane, kjer je še labirint iz kamenja, ki je imitacija labirinta iz katedrale Notre Dame … vidite, ni samo obala zanimiva na Primorskem.
Se pa večina na poti do morja pelje mimo še ene posebnosti, brez da bi vedela, da tam sploh je. Anže je za pot izbral cupro ateca z zelo zmogljivim motorjem, čvrstim podvozjem in občutkom na volanu, ki je med najboljšimi pri križancih. Večinoma kritiziramo vožnjo visokih avtomobilov, kar je v skladu s fizikalnimi zakoni, pri cupri pa so znali to kar dobro nastaviti.
Če vam nabita zunanjost, štiri izpušne cevi in logotip iz filma Transformerji vseeno niso dovolj, imajo pri Cupri nov adut v rokavu. V Ženevi so predstavili specialno edicijo (Special Edition), ki ima bakreno obarvana platišča, zavore Brembo, sprednja sedeža v atraktivni modri barvi in Akrapovičev izpuh, da bo rohnelo in odmevalo po primorskih koncih.
Zato pa mora biti mirno v naravnem rezervatu Škocjanski zatok. V času beneške nadvlade se je tam že razmahnilo solinarstvo in tisti del so z nasipi in mrežo kanalov obvarovali pred plimovanjem, da so pridobivali sol. Danes imamo soline malo naprej, v zatoku pa so zaščitene nekatere živalske in rastlinske vrste v programu Natura 2000. Je tudi odličen prostor za opazovanje ptic in ko se je Anže lepo pomiril ob vodi in ptičkih, je tudi s cupro prav potiho odpeljal proč, da jih ni preveč vznemirjal. Do prvega ovinka na stari cesti proti Črnemu Kalu, seveda.